Στην Λαυσαϊκή Ιστορία ο Παλλάδιος* (364-431) επίσκοπος Ελενοπόλεως στη Βιθυνία και μαθητής του Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου γράφει: Ο Ιωάννης εξέτασε προσεκτικά το ταμείο (της αρχιεπισκοπής), τους προϋπολογισμούς και τις δαπάνες. Διαπίστωσε περιττά έξοδα. Είναι τόσο συγκλονιστικά όσα έλεγε στους κληρικούς του:
Η Εκκλησία μας δεν είναι χρυσωρυχείο αλλά θριαμβεύουσα ομάδα αγγέλων. Αν θέλετε να τιμήσετε τον Χριστό, κάνετέ το, όταν τον βλέπετε γυμνό στο πρόσωπο των φτωχών. Σε τι ωφελεί αν προσφέρετε στον ναό μεταξωτά και πολύτιμα μέταλλα, αν αφήσετε έξω τον Χριστό και υποφέρει από το κρύο και τη γυμνότητα; Δεν ωφελεί καθόλου να είναι ο ναός γεμάτος χρυσά σκεύη, αν ο Χριστός πεινάει. Χιλιάδες οι φτωχοί (άστεγοι, χήρες, ορφανά, άρρωστοι, ξένοι)
Πες μου γιατί αγανακτείς και μαδάς το στεφάνι της πόλης;
Σε νεοελληνική απόδοση
«Λένε ότι αυτοί (οι πρόσφυγες) είναι φυγάδες, ξένοι και ελεεινοί.
Ότι άφησαν τις πατρίδες τους για να μαζευτούν στην πόλη μας.
Πες μου λοιπόν, γι’ αυτό αγανακτείς και μαδάς το στεφάνι της πόλης [δηλ. καταστρέφεις τη δόξα της], επειδή όλοι τη θεωρούν δικό τους λιμάνι και την προτιμούν από τη δική τους γη; Γι' αυτό ακριβώς όμως, θα έπρεπε να αγάλλεσαι και να χαίρεσαι, γιατί όπως για ένα καλό προϊόν όλοι σπεύδουν να το αγοράσουν απ’ τα χέρια σας, έτσι και όλα τα έθνη βλέπουν την πόλη μας σαν δική τους μητέρα. Ας μην καταστρέφετε λοιπόν την τιμή που της κάνουν και μην πετσοκόβετε αυτόν τον έπαινο που της προσφέρουν από τα παλιά τα χρόνια.
Και όπως κάποτε είχε πέσει μεγάλη πείνα, οι κάτοικοι αυτής της πόλης έστειλαν πολλά χρήματα στους κατοίκους των Ιεροσολύμων μέσω του Βαρνάβα και του Παύλου, από τους οποίους ξεκινήσαμε την ομιλία μας [σ.σ. έγινε προηγουμένως λόγος]. Από ποιον εμείς θα είμαστε άξιοι συγγνώμης, και τι είδους απολογία θα δώσουμε, όταν οι πρόγονοί μας έτρεφαν με τα χρήματά τους αυτούς που ζούσαν μακριά και έτρεχαν να τους βοηθήσουν – ενώ εμείς θέλουμε να απελάσουμε αυτούς που έρχονται από μακριά, και απαιτούμε ευθύνες με ακρίβεια; Και μάλιστα ενώ γνωρίζουμε ότι εμείς είμαστε οι υπεύθυνοι μυριάδων κακών.
Ας σκεφτούμε δε, ότι αν ο Θεός θελήσει να μας εξετάσει, όπως ακριβώς κάνουμε εμείς με τους φτωχούς, δεν θα τύχουμε καμία συγγνώμη και κανένα έλεος. Γιατί ειπώθηκε: «Όπως εσείς κρίνετε, έτσι και οι ίδιοι θα κριθείτε». Γίνε λοιπόν κι εσύ φιλάνθρωπος και ήμερος στο συνάνθρωπο, συγχώρεσε αυτόν που σφάλλει και δείξε έλεος, αν θέλεις να κριθείς ευνοϊκά. Γιατί όμως μπλέκεις τα πράγματα; Γιατί είσαι περίεργος; Μήπως ο Θεός πρόσταξε να ψάχνουμε τις ζωές των άλλων, να απαιτούμε ευθύνες και να πολυπραγμονούμε, ώστε να δυσκολεύονται οι άνθρωποι;»
Δραπέται τινες εισι, φησι, και ξένοι, και μαστιγίαι, και τας αυτών αφέντες πατρίδας, εις την ημετέραν πόλιν συρρέουσι. Δια τούτο ουν αγανακτείς, ειπέ μοι, και τον στέφανον της πόλεως διατίλλεις, ότι κοινόν λιμένα πάντες αυτήν είναι νομίζουσι, και της ενεγκούσης την αλλοτρίαν προτιθέασι; Διά τούτο μεν ούν αγάλλεσθαι έδει και χαίρειν, ότι καθάπερ εις κοινόν εμπορίαν τας υμετέρας χείρας τρέχουσιν άπαντες, και μητέρα κοινήν είναι ταύτην την πόλιν νομίζουσι. Μη δη διαφθείρητε το εγκώμιον, μηδέ ακρωτηριάσητε τον έπαινον πάτριον όντα αυτή και αρχαίον.
Και γαρ ποτε λιμού μέλλοντος εις την γην εμβάλλειν άπασαν, οι την πόλιν ταύτην οικούντες τοις εν Ιεροσολύμοις καθημένοις, αυτοίς δε τούτοις, περί ων ημίν ούτος ο λόγος άπας κεκίνηται, διά χειρός Βαρνάβα και Σαύλου χρήματα έπεμψαν ουκ ολίγα. Τίνος ούν εν είημεν ημείς συγγνώμης άξιοι, ποίας δε απολογίας, όταν οι μεν πρόγονοι οι ημέτεροι και τους πόρρωθεν καθημένους φαίνωνται διά των οικείων τρέφοντες χρημάτων, και αυτοί προς εκείνους τρέχοντες· ημείς δε και τους αλλαχόθεν προς ημάς καταφεύγοντας απελαύνωμεν, και απαιτώμεν ευθύνας ακριβείς, και ταύτα ειδότες, ότι μυρίων υπεύθυνοί εσμεν κακών; Καν ο Θεός ούτως ακριβώς τα καθ’ ημάς εξέταση, ώσπερ ημείς τα των πενήτων, ουδεμιάς τευξόμεθα συγγνώμης, ουδέ ελέου τινός· «Εν ω γαρ κρίματι κρίνετε, φησί, και υμείς κριθήσεσθε».
Γενού τοίνυν φιλάνθρωπος και ήμερος τω συνδούλω, και πολλά άφες των ημαρτημένω, και ελέησον, ίνα και αυτός τοιαύτης τύχης της ψήφου. Τι πράγματα σαυτώ πλέκεις· τι περιεργάζη; Άρα ει προσέταξεν ο Θεός βίους ερευνάν, και ευθύνας απαιτείν, και πολυπραγμονείν τρόπους, ουκ αν εδυσχέραινον πολλοί;
Βιβλιογραφία: Περί Ελεημοσύνης. Εκφωνηθείς εν τω παριέναι αυτόν χειμώνος ώρα, και ιδείν τους πένητας και πτωχούς ανεπιμελήτους ερριμμένους κατά την αγοράν, PG 51, 269-7. pemptousia.gr
*Ο Παλλάδιος της Γαλατίας ή Παλλάδιος Ελενουπόλεως ήταν χριστιανός χρονικογράφος και επίσκοπος Ελλενόπολης στην Βιθυνία. Ήταν αφοσιωμένος μαθητής του Αγίου Ιωάννη Χρυσοστόμου. Είναι περισσότερο γνωστός για το έργο του Λαυσαϊκή Ιστορία.
Ήταν επίσης ο συγγραφέας για τη ζωή του Χρυσοστόμου.
Ιω. Χρυσοστόμου, Διάλογος Ιστορικός Παλλαδίου, Διάλογος Ε’
Ο Παλλάδιος είναι άγιος στην Κοπτική Ορθόδοξη Εκκλησία και στην Συριακή Ορθόδοξη Εκκλησία, όπου του δίνεται ο τιμητικός τίτλος Ο Μοναχικός. Η γιορτή του είναι στις 29 Νοεμβρίου.
Ο Παλάδιος γεννήθηκε στην Γαλατία το 363 ή το 364. Αφιέρωσε τον εαυτό του στη μοναστική ζωή το 386 ή λίγο μετά, κατοικώντας στο Όρος των Ελαιών.
Ο Παλάδιος ταξίδεψε στην Αίγυπτο για να συναντήσει τους πρωτότυπους Πατέρες της Ερήμου (Χριστιανοί μοναχοί). Το 388, έφτασε στην Αλεξάνδρεια. Περίπου το 390 πέρασε στη Νιτρία στην Αίγυπτο, επισκέπτοντας τον διάσημο μοναχό Ωρ της Νιτρίας. Ένα χρόνο αργότερα, ταξίδεψε νοτιοδυτικά στα Κελλιά, μια αιγυπτιακή Χριστιανική μοναστική κοινότητα που εκτείνεται σε πολλά τετραγωνικά χιλιόμετρα στην έρημο Νιτρία περίπου 40 μίλια νότια της Αλεξάνδρειας.
Ύστερος βίος και χειροτονία
Μετά τα ταξίδια του, η υγεία του επιδεινώθηκε και πήγε στην Παλαιστίνη αναζητώντας ένα πιο δροσερό κλίμα. Το 400 χειροτονήθηκε επίσκοπος Ελενοπόλεως Βιθυνίας και σύντομα ενεπλάκη σε αντιπαραθέσεις που επικεντρώθηκαν γύρω από τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο. Το 405 ταξίδεψε ξανά στη Ρώμη για να καταθέσει ότι ο Χρυσόστομος δεν ήταν αιρετικός. Εξαιτίας αυτού, εξορίστηκε από τον αυτοκράτορα Αρκάδιο για έξι χρόνια στη Συήνη, κατά την οποία έγραψε τη βιογραφία του για τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο. Το 412 ή το 413 αποκαταστάθηκε στην επισκοπή, τώρα επίσκοπος Ασπούνας (Γαλατίας).
Το κύριο έργο του γράφτηκε το 419-420 και ονομάστηκε Λαυσαϊκή Ιστορία (που συντάχθηκε για τον Λαύσο, θαλαμοφύλακα στην αυλή του Θεοδόσιου Β ́), η οποία έχει επίσης τίτλο Οι Ζωές των Φίλων του Θεού. Αυτή η ιστορία περιγράφει λεπτομερώς τον αιγυπτιακό και τον μεσοανατολικό χριστιανικό μοναστικισμό.
Ο Παλλάδιος πέθανε κάποια στιγμή στη δεύτερη δεκαετία του πέμπτου αιώνα μ.Χ. στην επισκοπή του στην Ασπούνα.
Περισσότερα: Πρόσφυγες, Ιωάννης Χρυσόστομος
Αέναη επΑνάσταση 12 Μαρτίου στις 11:48 π.μ.
Ορθοδοξία, Θρησκεία και πολιτική 12 Μαρτίου στις 11:50 π.μ.
Στυλιανός Ματθαίου 12 Μαρτίου 2016: Ο Χειμώνας αργοσβήνει......Ας μην κρατάμε τις καρδιές μας κλειδωμένες, σχετικά με τους πρόσφυγες......Μιά παλάμη τόπο και γι' αυτούς.....Η γης, είναι δική τους και δική μας, δώρο του Θεού....Ντροπή μας, να βλέπουμε κοπαδιάρηκα πλήθη μπροστά μας......! Ορθοδοξία, Θρησκεία και πολιτική
Πες μου λοιπόν, γι’ αυτό αγανακτείς και μαδάς το στεφάνι της πόλης [δηλ. καταστρέφεις τη δόξα της], επειδή όλοι τη θεωρούν δικό τους λιμάνι και την προτιμούν από τη δική τους γη; Γι' αυτό ακριβώς όμως, θα έπρεπε να αγάλλεσαι και να χαίρεσαι, γιατί όπως για ένα καλό προϊόν όλοι σπεύδουν να το αγοράσουν απ’ τα χέρια σας, έτσι και όλα τα έθνη βλέπουν την πόλη μας σαν δική τους μητέρα. Ας μην καταστρέφετε λοιπόν την τιμή που της κάνουν και μην πετσοκόβετε αυτόν τον έπαινο που της προσφέρουν από τα παλιά τα χρόνια.
Και όπως κάποτε είχε πέσει μεγάλη πείνα, οι κάτοικοι αυτής της πόλης έστειλαν πολλά χρήματα στους κατοίκους των Ιεροσολύμων μέσω του Βαρνάβα και του Παύλου, από τους οποίους ξεκινήσαμε την ομιλία μας [σ.σ. έγινε προηγουμένως λόγος]. Από ποιον εμείς θα είμαστε άξιοι συγγνώμης, και τι είδους απολογία θα δώσουμε, όταν οι πρόγονοί μας έτρεφαν με τα χρήματά τους αυτούς που ζούσαν μακριά και έτρεχαν να τους βοηθήσουν – ενώ εμείς θέλουμε να απελάσουμε αυτούς που έρχονται από μακριά, και απαιτούμε ευθύνες με ακρίβεια; Και μάλιστα ενώ γνωρίζουμε ότι εμείς είμαστε οι υπεύθυνοι μυριάδων κακών.
Ας σκεφτούμε δε, ότι αν ο Θεός θελήσει να μας εξετάσει, όπως ακριβώς κάνουμε εμείς με τους φτωχούς, δεν θα τύχουμε καμία συγγνώμη και κανένα έλεος. Γιατί ειπώθηκε: «Όπως εσείς κρίνετε, έτσι και οι ίδιοι θα κριθείτε». Γίνε λοιπόν κι εσύ φιλάνθρωπος και ήμερος στο συνάνθρωπο, συγχώρεσε αυτόν που σφάλλει και δείξε έλεος, αν θέλεις να κριθείς ευνοϊκά. Γιατί όμως μπλέκεις τα πράγματα; Γιατί είσαι περίεργος; Μήπως ο Θεός πρόσταξε να ψάχνουμε τις ζωές των άλλων, να απαιτούμε ευθύνες και να πολυπραγμονούμε, ώστε να δυσκολεύονται οι άνθρωποι;»
Δραπέται τινες εισι, φησι, και ξένοι, και μαστιγίαι, και τας αυτών αφέντες πατρίδας, εις την ημετέραν πόλιν συρρέουσι. Δια τούτο ουν αγανακτείς, ειπέ μοι, και τον στέφανον της πόλεως διατίλλεις, ότι κοινόν λιμένα πάντες αυτήν είναι νομίζουσι, και της ενεγκούσης την αλλοτρίαν προτιθέασι; Διά τούτο μεν ούν αγάλλεσθαι έδει και χαίρειν, ότι καθάπερ εις κοινόν εμπορίαν τας υμετέρας χείρας τρέχουσιν άπαντες, και μητέρα κοινήν είναι ταύτην την πόλιν νομίζουσι. Μη δη διαφθείρητε το εγκώμιον, μηδέ ακρωτηριάσητε τον έπαινον πάτριον όντα αυτή και αρχαίον.
Και γαρ ποτε λιμού μέλλοντος εις την γην εμβάλλειν άπασαν, οι την πόλιν ταύτην οικούντες τοις εν Ιεροσολύμοις καθημένοις, αυτοίς δε τούτοις, περί ων ημίν ούτος ο λόγος άπας κεκίνηται, διά χειρός Βαρνάβα και Σαύλου χρήματα έπεμψαν ουκ ολίγα. Τίνος ούν εν είημεν ημείς συγγνώμης άξιοι, ποίας δε απολογίας, όταν οι μεν πρόγονοι οι ημέτεροι και τους πόρρωθεν καθημένους φαίνωνται διά των οικείων τρέφοντες χρημάτων, και αυτοί προς εκείνους τρέχοντες· ημείς δε και τους αλλαχόθεν προς ημάς καταφεύγοντας απελαύνωμεν, και απαιτώμεν ευθύνας ακριβείς, και ταύτα ειδότες, ότι μυρίων υπεύθυνοί εσμεν κακών; Καν ο Θεός ούτως ακριβώς τα καθ’ ημάς εξέταση, ώσπερ ημείς τα των πενήτων, ουδεμιάς τευξόμεθα συγγνώμης, ουδέ ελέου τινός· «Εν ω γαρ κρίματι κρίνετε, φησί, και υμείς κριθήσεσθε».
Γενού τοίνυν φιλάνθρωπος και ήμερος τω συνδούλω, και πολλά άφες των ημαρτημένω, και ελέησον, ίνα και αυτός τοιαύτης τύχης της ψήφου. Τι πράγματα σαυτώ πλέκεις· τι περιεργάζη; Άρα ει προσέταξεν ο Θεός βίους ερευνάν, και ευθύνας απαιτείν, και πολυπραγμονείν τρόπους, ουκ αν εδυσχέραινον πολλοί;
Βιβλιογραφία: Περί Ελεημοσύνης. Εκφωνηθείς εν τω παριέναι αυτόν χειμώνος ώρα, και ιδείν τους πένητας και πτωχούς ανεπιμελήτους ερριμμένους κατά την αγοράν, PG 51, 269-7. pemptousia.gr
Ο Χριστός μαζί μας και μαζί σας, αδελφοί, και μαζί με τους φουκαράδες που
έφτασαν στην πόρτα μας, ό,τι κι αν έχουν στο μυαλό και την καρδιά τους.
*Ο Παλλάδιος της Γαλατίας ή Παλλάδιος Ελενουπόλεως ήταν χριστιανός χρονικογράφος και επίσκοπος Ελλενόπολης στην Βιθυνία. Ήταν αφοσιωμένος μαθητής του Αγίου Ιωάννη Χρυσοστόμου. Είναι περισσότερο γνωστός για το έργο του Λαυσαϊκή Ιστορία.
Ήταν επίσης ο συγγραφέας για τη ζωή του Χρυσοστόμου.
Ιω. Χρυσοστόμου, Διάλογος Ιστορικός Παλλαδίου, Διάλογος Ε’
Ο Παλλάδιος είναι άγιος στην Κοπτική Ορθόδοξη Εκκλησία και στην Συριακή Ορθόδοξη Εκκλησία, όπου του δίνεται ο τιμητικός τίτλος Ο Μοναχικός. Η γιορτή του είναι στις 29 Νοεμβρίου.
Ο Παλάδιος γεννήθηκε στην Γαλατία το 363 ή το 364. Αφιέρωσε τον εαυτό του στη μοναστική ζωή το 386 ή λίγο μετά, κατοικώντας στο Όρος των Ελαιών.
Ο Παλάδιος ταξίδεψε στην Αίγυπτο για να συναντήσει τους πρωτότυπους Πατέρες της Ερήμου (Χριστιανοί μοναχοί). Το 388, έφτασε στην Αλεξάνδρεια. Περίπου το 390 πέρασε στη Νιτρία στην Αίγυπτο, επισκέπτοντας τον διάσημο μοναχό Ωρ της Νιτρίας. Ένα χρόνο αργότερα, ταξίδεψε νοτιοδυτικά στα Κελλιά, μια αιγυπτιακή Χριστιανική μοναστική κοινότητα που εκτείνεται σε πολλά τετραγωνικά χιλιόμετρα στην έρημο Νιτρία περίπου 40 μίλια νότια της Αλεξάνδρειας.
Ύστερος βίος και χειροτονία
Μετά τα ταξίδια του, η υγεία του επιδεινώθηκε και πήγε στην Παλαιστίνη αναζητώντας ένα πιο δροσερό κλίμα. Το 400 χειροτονήθηκε επίσκοπος Ελενοπόλεως Βιθυνίας και σύντομα ενεπλάκη σε αντιπαραθέσεις που επικεντρώθηκαν γύρω από τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο. Το 405 ταξίδεψε ξανά στη Ρώμη για να καταθέσει ότι ο Χρυσόστομος δεν ήταν αιρετικός. Εξαιτίας αυτού, εξορίστηκε από τον αυτοκράτορα Αρκάδιο για έξι χρόνια στη Συήνη, κατά την οποία έγραψε τη βιογραφία του για τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο. Το 412 ή το 413 αποκαταστάθηκε στην επισκοπή, τώρα επίσκοπος Ασπούνας (Γαλατίας).
Το κύριο έργο του γράφτηκε το 419-420 και ονομάστηκε Λαυσαϊκή Ιστορία (που συντάχθηκε για τον Λαύσο, θαλαμοφύλακα στην αυλή του Θεοδόσιου Β ́), η οποία έχει επίσης τίτλο Οι Ζωές των Φίλων του Θεού. Αυτή η ιστορία περιγράφει λεπτομερώς τον αιγυπτιακό και τον μεσοανατολικό χριστιανικό μοναστικισμό.
Ο Παλλάδιος πέθανε κάποια στιγμή στη δεύτερη δεκαετία του πέμπτου αιώνα μ.Χ. στην επισκοπή του στην Ασπούνα.
Περισσότερα: Πρόσφυγες, Ιωάννης Χρυσόστομος
Θα προτείνουμε και τα εξής:
αρχείο facebook:
Θεολογία, Επιστήμη, Λογοτεχνία 12 Μαρτίου στις 11:49 π.μ.- Για τον ευαγγελισμό των προσφύγων, κείμενο που γράφτηκε νωρίς, όταν δεν είχαμε συνειδητοποιήσει ακόμη ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ λαθρομετανάστες, αλλά πρόσφυγες. Δείτε, παρακαλώ, και τα σχόλιά μας.
- Για την προσφορά της Εκκλησίας προς τους πρόσφυγες
- (προσέξτε και την εισαγωγή μας).
- Το Ισλάμ έρχεται - Εμείς κοιμόμαστε;
- Το τρομοκρατικό χτύπημα στις Βρυξέλλες & οι εκμεταλλευτές των λαών...
- Ο Ξένος Θεός και οι ξένοι μετανάστες
- Ισλάμ: Ιστορία, πηγές, λάθη και μεταναστευτική θεολογική βοήθεια
αρχείο facebook:
Αέναη επΑνάσταση 12 Μαρτίου στις 11:48 π.μ.
Ορθοδοξία, Θρησκεία και πολιτική 12 Μαρτίου στις 11:50 π.μ.
Στυλιανός Ματθαίου 12 Μαρτίου 2016: Ο Χειμώνας αργοσβήνει......Ας μην κρατάμε τις καρδιές μας κλειδωμένες, σχετικά με τους πρόσφυγες......Μιά παλάμη τόπο και γι' αυτούς.....Η γης, είναι δική τους και δική μας, δώρο του Θεού....Ντροπή μας, να βλέπουμε κοπαδιάρηκα πλήθη μπροστά μας......! Ορθοδοξία, Θρησκεία και πολιτική
14 σχόλια:
Εκτιμάμε πολύ τη δουλειά σου αλλά το κείμενο του πατρός που παρουσιάζεις είναι ένας ξεκάθαρος λόγος ,όμως δεν κατανοούμε πως τα συνδέονται με την λαίλαπα του Ισλάμ που μας αφανίζει ! πιστεύουμε ούτε τα οι λόγοι των πατέρων μας δεν είναι απρουποθετοι , ας μην μπερδεύουμε τις ψυχές των Ίδη μπερδεμένων ανθρώπων…
Επίσης εκτιμώ την δουλειά σου αγαπητέ αδελφέ.
Εύχομαι ολοκαρδίως Καλή Σαρακοστή.
Δηλαδή είναι μπέρδεμα να πούμε ότι οι πρόσφυγες ταιριάζουν γάντι στο κείμενο του ιερού Πατρός;
Η λαίλαπα του Ισλάμ αφανίζει και εκείνους, γι' αυτό μαζεύτηκαν εδώ πέρα.
Αν ανάμεσά τους υπάρχουν κρυμμένοι τζιχαντιστές, ας το βρει το κράτος. Όσο για τη συρροή τόσων μουσουλμάνων στη χώρα μας (πόσοι όμως είναι Σύριοι χριστιανοί, αναρωτιέται κανείς;), να η ευκαιρία για ιεραποστολή. Αλλά δυστυχώς την αφήνουμε να πάει χαμένη...
Πολυαγαπητέ μου αδελφέ «ΝΕΚΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ» ευχαριστώ πολύ για τις θέσεις σας. Θυμήθηκα τον π.Κωνσταντίνο Στρατηγόπουλο που είπε σε κήρυγμά του... «ο Καλός Θεός βλέπει ότι εμείς είμαστε απρόθυμοι για Ιεραποστολή και μας τους στέλνει εδώ στην χώρα μας.» Καλή Σαρακοστή !
Αναρωτιέμαι πως καθημερινά υπάρχουν τόσα κείμενα σε χιλιάδες ιστολόγια Ελληνικά και ξένα, που αναφέρονται στην περίθαλψη των λαθρομεταναστών και προσφύγων, χωρίς να ακούγεται η πραγματική αιτία φυγής τους από τις εστίες τους.
Αντί να μιλάμε ότι ο πόλεμος στην Συρία δημιουργήθηκε από την Δύση και που εξολόθρεψαν ένα κράτος, με τους εκατομμύρια νεκρούς, μας φαίνεται ανθρώπινο να ρίχνουμε την ενέργεια μας στην υπεράσπιση αυτών των δύστυχων ανθρώπων, αντί να δώσουμε μάχη στον να τερματιστεί αυτός ο πόλεμος, ώστε να γυρίσουν στα σπίτια τους και να ξαναφτιάξουν την ζωή τους.
Είναι αυτονόητο ότι για να λύσεις ένα πρόβλημα δεν το αντιμετωπίζεις από το αποτέλεσμα του αλλά από την αιτία του και εδώ βρομάει πολύ αυτή η αιτία τόσο από την συμμετοχή της Ευρώπη όσο και από τις ΗΠΑ και την Ρωσία.
Και μην μου πείτε ότι δεν υπάρχει τρόπος διαμαρτυρίας, στείλτε γράμματα στις πρεσβείες, ας βγούμε στους δρόμους για να σταματήσει ο πόλεμος, ας παρακινήσουμε όλη την Ευρώπη να κάνει το ίδιο, εκτός αν σας αρέσει η δολοφονία των λαών αλλά η μεγαλοψυχία σας βρίσκεται στον να γράφετε μερικές αράδες, χωρίς να κάνετε κάτι ουσιαστικό για αυτούς τους ανθρώπους.
Άλλωστε είναι γνωστό ότι οι ίδιοι δεν ονειρεύτηκαν την Ευρώπη για να κατοικήσουν, αλλά εκλιπαρούν να σταματήσει ο πόλεμος και να παραμείνουν ή να επιστρέψουν στις εστίες τους.
Αν επιθυμείτε να σταματήσει αυτή η δυστυχία, φροντίστε να γράψετε κείμενα σχετικά με τον τερματισμό του πολέμου, στείλτε τα στα ιστολόγια, στα κανάλια, κάντε την δικιά σας επανάσταση, αυτή που θα λύσει οριστικά το πρόβλημα.
Με αγάπη ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Πρέπει να "αγαλλόμαστε" και να "χαιρόμαστε" λοιπόν που επέλεξαν να έρθουν ένα σωρό ισλαμιστές στην Ελλάδα!
Λυπόμαστε για την τόσο επιπόλαια προσέγγιση του προβλήματος από την κυρία Ντρέκου.
Θα έπρεπε να ξέρει ότι ο Ιερός Χρυσόστομος αναφερόταν σε πολίτες του ίδιου κράτους. Όχι σε ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ.
Με το ίδιο σκεπτικό κυρία Ντρέκου, θα έπρεπε να χαίρονται οι Έλληνες επί τουρκοκρατίας επειδή οι Τούρκοι δελεάστηκαν από την ομορφιά των πόλεων και των χωριών μας και τα κατέκτησαν. Και μετά έκαναν τις εκκλησίες τζαμιά, επέβαλαν σκληρούς φόρους για να κάνουν τους Έλληνες να αλλαξοπιστήσουν, παιδομαζώματα, χαρέμια κλπ.
Πολύ εύκολα λησμονήσατε τόσες χιλιάδες νεομάρτυρες ..
Δεν αντιλαμβάνεστε ότι στην Ελλάδα έχουμε υπογεννητικότητα, ότι έχουμε ανεργία, ότι οι μουσουλμάνοι στην Θράκη έγιναν πλειοψηφία, ότι μας ανακοίνωσαν και επίσημα πλέον ότι κάποιοι από τους λαθρομετανάστες θα μείνουν ΜΟΝΙΜΑ στην Ελλάδα.
Κρίμα που αν και ικανή ιστογράφος, κάνατε τόσο σοβαρό σφάλμα.
Για όσα ακολουθήσουν,
ΔΕΝ θα φταίνε οι κυβερνήσεις
ΟΥΤΕ οι πολιτικοί.
Αν δεν αντιδράσουμε
θα φταίει ο καθένας μας.
ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΜΕ ΞΕΝΟΙ ΜΕΣ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ!
Συγκέντρωση και πορεία προς το τούρκικο προξενείο κατά της ισλαμοποίησης της Πατρίδος μας και την μετατροπή της σε απέραντο Hot-Spot.
Θεσσαλονίκη Πέμπτη 24 Μαρτίου
και ώρα 18:00.
http://ierosloxos2012.blogspot.gr/2016/03/hot-spot-2432016.html
Στα σχόλια των ελεύθερων Ελλήνων , και του νεκρού για τον κόσμο συμφωνώ συμπληρωματικά και όποιος παρακολουθεί τις αναρτήσεις μου , τα έχω διατυπώσει και ως θέσεις ... Σήμερα για παράδειγμα απαντούσα και στο σχολείο ερωτήσεις των παιδιών , και είπα ότι το μεταναστευτικό άρχεται από καταβολής κόσμου , και έχει σαν γενεσιουργό αιτία την εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο , τη διχόνοια , , την άρνηση του ανθρώπου να τα έχει όλα κοινά , τη ζήλεια του Κάιν προς τον Άβελ , η θυσία του οποίου ( Κάϊν )δεν ήταν αποδεχτή από το Θεό ... Θυμάμαι σχετικά με αυτό ότι ο Βασίλης Φίλιας του οποίου αξιώθηκα να είμαι μαθητής στο Πάντειο Πανεπιστήμιο είχε δώσει μια θαυμάσια κοινωνιολογική ερμηνεία της αδελφοκτονίας του Άβελ απ' τον Κάιν ... Τρόπον τινά κατέληγε ότι ο Καίν ως γεωργός είναι υπέρ της ιδιοκτησίας της γης , κάτι που ακολουθεί και θέτει όρια στην κοινοχρησία της γης ... Ο Άβελ ως εκφραστής του ποιμενικού σταδίου της Ανθρωπότητας προφανώς διαφωνεί με τον περιορισμό της κοινοχρησίας της γης αφού αυτό παρεμποδίζει την ελεύθερη χρήση της από ανθρώπους και ζώα ,,, Εδώ ο Φίλιας φαίνεται από μια άλλη οπτική να συμφωνεί με τον Ιερό Χρυσόστομο αλλά και τους άλλους Πατέρες που θεωρούν ότι το δικό μου , το δικό σου το δικό του και πάει λέγοντας αποτελεί την ρίζα όλων των συγκρούσεων ενώ απάντηση για το θέμα έχουν δώσει πρακτική και όχι μόνο θεωρητική σύσσωμη η Πατερική Παράδοση , που εδραιωμένη στην Αγία Γραφή και την πρώτη Χριστιανική κοινότητα , της κοινοχρησίας των αγαθών , αλλά και της Ενότητας της πίστεως , κ.λ ΄κατ επιλογήν και με αφετηρία την Αγάπη και όχι κατ επιβολήν έφθασε σε σποραδική έστω μορφή ως τις μέρες μας , και τη βλέπουμε να υφίσταται σαν ζωντανό κύτταρο στο κοινόβιο μοναστήρι ... Παραθέτω εδώ μια ενδιαφέρουσα άποψη σχετικά με το Θέμα http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web... και εδώ τι ακριβώς είχαν κοινά ...http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web... ... Αν δεν αντιληφθούμε ότι η Αγάπη όπως αναφέρεται ως τρόπος ζωής των πρώτων χριστιανών είναι επιτακτική ανάγκη να αντικαταστήσει την κατάσταση στην οποία περιήλθαμε λόγω της μεταπτωτικής μας διαίρεσης ,,, καμμία οικονομία , καμμία πρόταση , και καμμία Κυβέρνηση δεν θα λύσει το όλο κοινωνικό πρόβλημα συμπεριλαμβανομένου του μεταναστευτικού Δείτε εδώ την πρόταση ...http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web... ... τα σχόλια του Χρυσαυγίτικου Ιερού λόχου και του τρολλαρίσματος του Τρελλογιάννη , που δεν μου μοιάζει να είναι του αντίστοιχου κάτοχου του σχετικού μπλόκερ http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web... , τα κρίνω ανάξια σχολιασμού , ως αντιορθόδοξα ...
Αγαπητέ Βασίλειε Τσίτσο σας ευχαριστώ πολύ για το αναλυτικό και αγιογραφικό σχόλιό σας, το οποίο με καλύπτει στις ορθόδοξες, χριστιανικές θέσεις επίσης.
«Αν δεν αντιληφθούμε ότι η Αγάπη όπως αναφέρεται ως τρόπος ζωής των πρώτων χριστιανών είναι επιτακτική ανάγκη να αντικαταστήσει την κατάσταση στην οποία περιήλθαμε λόγω της μεταπτωτικής μας διαίρεσης, καμμία οικονομία, καμμία πρόταση, και καμμία Κυβέρνηση δεν θα λύσει το όλο κοινωνικό πρόβλημα συμπεριλαμβανομένου του μεταναστευτικού.»
Συμπληρώνω και μια δημοσίευσή μου εδώ «Άλλη βοήθεια χρειάζονται οι πρόσφυγες - Όταν θαυμάζεις αυτούς που φεύγουν.» http://nikos-lygeros-poihsh.blogspot.gr/2015/10/Alli-voHtheia-xreiazontai-oi-prosfyges-otan-uaymazeiw-aytoys-poy-feygoun.html
Η δικαιοσύνη της ανθρωπιάς - Η φωνή της ανθρωπιάς - Η σταύρωση της ανθρωπιάς http://nikos-lygeros-poihsh.blogspot.gr/2016/03/antrwpias.html
Σας ευχαριστώ πολύ... Καλή Σαρακοστή ! . ✟ .
κ.Τσίτσο ή αλλιώς αγαπητέ αδελφέ Βασίλειε, επειδή οι σύνδεσμοι δεν μας πάνε στον ιστό που θέλετε, τα επαναλαμβάνω ξεχωριστά.
1. Λέτε: «Παραθέτω εδώ μια ενδιαφέρουσα άποψη σχετικά με το Θέμα...» Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ Β'. ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ- 3ο ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ: Ή ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΙΑ http://apantaortodoxias.blogspot.gr/2013/03/3_28.html
2. Λέτε: «και εδώ τι ακριβώς είχαν κοινά» "και είχον άπαντα κοινά" (τα είχαν όλα κοινά) http://www.orthodoxos.com.gr/phpBB3/viewtopic.php?t=2254
3. Λέτε: «και καμμία Κυβέρνηση δεν θα λύσει το όλο κοινωνικό πρόβλημα συμπεριλαμβανομένου του μεταναστευτικού Δείτε εδώ την πρόταση» Ὁ ὕμνος τῆς Ἀγάπης - Ἀπανθίσματα Ἀγάπης ἐκ τῆς Γραφῆς - Σχολιασμὸς τοῦ ὕμνου - Ποίημα: ἡ Ἀγάπη http://users.uoa.gr/~nektar/orthodoxy/explanatory/peri_agaphs.htm
4. και το αγαπητό και φιλικό μας ιστολόγιο του «ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ» εδώ http://trelogiannis.blogspot.gr/
Τα έγραψα σωστά; Είναι σωστές συνδέσεις κ. Βασίλη;
Κυρ Βασίλη
Αντί να προβαίνεις σε εύκολους χαρακτηρισμούς, μάθε να ανέχεσαι την "διαφορετικότητα" στη σκέψη σου (μην τα διδάσκεις μόνον θεωρητικά στο σχολείο), μάθε να τα δείχνεις στην πράξη.
Μάθε λοιπόν κατ αρχήν ότι είμαστε ακομμάτιστος σύλλογος. Γι αυτό απευθυνόμαστε μόνον σε πατριωτικούς και ορθόδοξους συλλόγους. Εντάξει; Μπορείς τώρα να πάρεις πίσω τον χαρακτηρισμό.
Επιπλέον, όσα γράφεις για τους πρώτους χριστιανούς, είναι φανερό ότι δεν έχουν σχέση με το σημερινό πρόβλημα. Εδώ έχουμε ΕΙΣΒΟΛΗ. Καμιά ανάγκη δεν έχουν οι Αφγανοί και οι Πακιστανοί και οι Μαροκινοί να έρθουν στην Ελλάδα. Τα ελάχιστα γυναικόπαιδα από την Συρία, μπορούν να παραμείνουν στην Τουρκία. Αλλά αυτοί εκμεταλλεύονται τον πόλεμο για να επιλέξουν χώρα στην οποία θα μεταναστεύσουν! Εξ άλλου τι δουλειά έχουν οι άντρες Σύριοι στην Ελλάδα; Αφού έχουν πόλεμο, να πολεμήσουν. Αλλιώς είναι λιποτάκτες.
Τα υπόλοιπα τα αντιγράφουμε από το κάλεσμα μας:
Η Ελλάς, 195 χρόνια μετά την παλιγγενεσία του Έθνους μας κατά του βάρβαρου τούρκικου ζυγού, αντιμετωπίζει σήμερα τον μεγαλύτερο κίνδυνο σε εθνικό, πνευματικό, ηθικό και θρησκευτικό επίπεδο.
- Ποτέ άλλοτε έως τώρα η τουρκική προκλητικότητα δεν είχε φτάσει σε τέτοιο σημείο!
- Ποτέ άλλοτε έως τώρα δεν υπήρχε ηθική, πνευματική και πολιτιστική κατάπτωση σε όλους του τομείς.
- Οι στιγμές θυμίζουν τις μέρες πριν την Άλωση της Πόλης.
Ποτέ άλλοτε έως τώρα,
-με την υπογεννητικότητα των Ελλήνων,
-με τις εκατοντάδες χιλιάδες εκτρώσεις(=εγκλήματα κατά αθώων παιδιών),
-με τις αυτοκτονίες των Ελλήνων λόγω της κρίσης
-με την ανεργία που μαστίζει την ελληνική κοινωνία και την μετανάστευση των νέων Ελλήνων στο εξωτερικό,
-και τέλος, με την ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση μουσουλμάνων από την Τουρκία προς την Πατρίδα μας,
δεν αντιμετωπίσαμε τέτοιο εθνολογικό πρόβλημα που να αγγίζει τα όρια μια ιδιότυπης γενοκτονίας!
Ως εκ τούτου καλούμε όλους τους πατριωτικούς, πολιτιστικούς και ορθόδοξους συλλόγους στην Εθνική Αντεπίθεση της 24ης Μαρτίου.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ :
Να μην μετατραπεί η Πατρίδα μας σε ένα απέραντο Hot Spot!
ΟΧΙ στην ίδρυση τμήματος Ισλαμικών Σπουδών,
ΟΧΙ στην κατασκευή τζαμιών,
ΟΧΙ στην εγκατάσταση λαθρομεταναστών-ισλαμιστών,
ΟΧΙ στην ισλαμοποίηση και στον αφανισμό της Ελλάδος.
Να σταματήσει η υποχωρητικότητα στις τουρκικές προκλήσεις που το μόνο που πετυχαίνει είναι να αυξάνεται η επιθετικότητα των τούρκων.
ΑΠΑΝΤΕΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ
http://ierosloxos2012.blogspot.gr/2016/03/hot-spot-2432016.html
κυρία Ντρέκου
θα σας μιλήσουμε με ειλικρίνεια.
Έχουμε την εντύπωση ότι παριστάνετε την φιλεύσπλαχνη, τον άνθρωπο της αγάπης. Όπως ένα σωρό "Έλληνες" που παριστάνουν τον καλό δίνοντας μακαρόνια και κρουασάν.
Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια.
Αφού έχετε τόση αγάπη για τους "πρόσφυγες" (για εμάς λαθρομετανάστες), και δεν σας απασχολεί αν είναι ενδεχομένως ισλαμιστές,
πάρτε μερικούς στο σπίτι σας. Επιλέξτε η ίδια 4-5 άντρες να τους φιλοξενήσετε (σε λίγα χρόνια ίσως δεν θα έχετε το δικαίωμα της επιλογής).
Μία εβδομάδα μετά, δημοσιεύσετε φωτογραφίες, και αν συνεχίζετε να είστε ενθουσιασμένη για την πράξη σας, εμείς θα αποσύρουμε τα σχόλια μας και θα σας ζητήσουμε δημοσίως συγνώμη για την παρέμβαση.
Σας βεβαιώνουμε κάνουμε την πρόταση μας με απόλυτη αξιοπρέπεια, δεν υπονοούμε τίποτε. Ιδού η ρόδος λοιπόν.. Αποδείξτε μας στην πράξη πως αντιλαμβάνεστε τους λόγους του ιερού Χρυσοστόμου (δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που αλλοιώνουν τόσο την διδασκαλία και την ζωή του αγωνιστή της ορθόδοξης αλήθειας που έφτασε μέχρι την εξορία και πέθανε εκεί).
Κυρία Ντρέκου μήπως θα έπρεπε να μην απομονώνουμε ένα γεγονός όπως αυτό της μετανάστευσης με όλα τ υπόλοιπα που συμβαίνουν στην Ελλάδα μας αλλά και σε όλην την Ευρώπη;
'Οσον αφορά τον κύριο που χαρακτηρίζει χρυσαυγίτη και ως εκ τούτου ναζιστή - αφού αυτόν τον συνειρμό κατάφεραν να επιβάλλουν τα μμε - πως θα του φαινόταν ένα εγώ σε σχέση με την κοινοκτυμοσύνη που επικαλείται και την αγάπη για τους μετανάστες που επιδεικνύει τον ελεγα κομμουνιστή;
Θα του άρεσε ο χαρακτηρισμός;
Κρίμα.
Μην κρίνεται ινα μην κριθείται!
Από ανάρτησή μου στο facebook: Στέφανος Γανωτής
"ΑΧΡΗΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ" Γιατί δεν διαβάζουμε στους μαθητές μας στο σχολείο τέτοια κείμενα την ημέρα των ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ; Σίγουρα κάποιοι "Χριστιανοί" θα βγάλουν τον Χρυσόστομο "φιλοτζιχαντιστή-αντίχριστο-πουλημένο και προδότη" αν διαβάσουν τα κείμενά του. Δεκάδες τέτοια κείμενα, γραμμένα με αγάπη από υπέροχους ανθρώπους και όχι μόνο από χριστιανούς. Για ποιο λόγο να είμαστε τόσο αμόρφωτοι εμείς οι δάσκαλοι και να απαιτούμε από τους μαθητές μας ωριμότητα; ΣΥΓΓΝΩΜΗ βρε παιδιά που σας έχουμε αφήσει ΧΩΡΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑ. Σίγουρα εσείς είστε πιο μπροστά από εμάς! Να μείνεται με την καρδιά σας καθαρή και να μην μας μοιάζετε στην αμορφωσιά, στους φόβους και στη μιζέρια μας. Να διαβάζετε, να ψάχνετε πολύ και να διαβάζετε, να διαβάζετε, να διαβάζετε....
Αγαπημένοι μου φίλοι,
εδώ και χιλιάδες χρόνια συμβαίνουν τα ίδια γεγονότα με τον ίδιο και απαράλαχτο τρόπο και οι άνθρωποι χωρίζονται πάντοτε σε δυο κατηγορίες: Στους ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ και στους ΣΚΛΑΒΟΥΣ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ είναι αυτοί που έχουν ελεύθερο το μυαλό και την καρδιά τους να δεχτούν το διαφορετικό, να το αγκαλιάσουν και να ζήσουν ευτυχισμένοι μέσα στην ΑΓΑΠΗ.
ΣΚΛΑΒΟΙ είναι αυτοί που έχουν σκλαβώσει την καρδιά και την ψυχή τους στον ΦΟΒΟ και ζούνε δυστυχισμένοι μέσα στη ΜΙΖΕΡΙΑ που περιβάλλει κάθε στιγμή την ύπαρξή τους.
(Γργάφω τα στοιχεία μου γιατι γράφει ότι δεν επιτρέπονται ανώνυμα σχόλια)
Από ανάρτησή μου στο facebook: ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΓΑΝΩΤΗΣ τηλ.6984167612 email:
ganotistefa@gmail.com
"ΑΧΡΗΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ" Γιατί δεν διαβάζουμε στους μαθητές μας στο σχολείο τέτοια κείμενα την ημέρα των ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ; Σίγουρα κάποιοι "Χριστιανοί" θα βγάλουν τον Χρυσόστομο "φιλοτζιχαντιστή-αντίχριστο-πουλημένο και προδότη" αν διαβάσουν τα κείμενά του. Δεκάδες τέτοια κείμενα, γραμμένα με αγάπη από υπέροχους ανθρώπους και όχι μόνο από χριστιανούς. Για ποιο λόγο να είμαστε τόσο αμόρφωτοι εμείς οι δάσκαλοι και να απαιτούμε από τους μαθητές μας ωριμότητα; ΣΥΓΓΝΩΜΗ βρε παιδιά που σας έχουμε αφήσει ΧΩΡΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑ. Σίγουρα εσείς είστε πιο μπροστά από εμάς! Να μείνεται με την καρδιά σας καθαρή και να μην μας μοιάζετε στην αμορφωσιά, στους φόβους και στη μιζέρια μας. Να διαβάζετε, να ψάχνετε πολύ και να διαβάζετε, να διαβάζετε, να διαβάζετε....
Αγαπημένοι μου φίλοι,
εδώ και χιλιάδες χρόνια συμβαίνουν τα ίδια γεγονότα με τον ίδιο και απαράλαχτο τρόπο και οι άνθρωποι χωρίζονται πάντοτε σε δυο κατηγορίες: Στους ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ και στους ΣΚΛΑΒΟΥΣ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ είναι αυτοί που έχουν ελεύθερο το μυαλό και την καρδιά τους να δεχτούν το διαφορετικό, να το αγκαλιάσουν και να ζήσουν ευτυχισμένοι μέσα στην ΑΓΑΠΗ.
ΣΚΛΑΒΟΙ είναι αυτοί που έχουν σκλαβώσει την καρδιά και την ψυχή τους στον ΦΟΒΟ και ζούνε δυστυχισμένοι μέσα στη ΜΙΖΕΡΙΑ που περιβάλλει κάθε στιγμή την ύπαρξή τους.
Δημοσίευση σχολίου